wtorek, 25 sierpnia 2009

Bielizna a nowy styl ubierania się do pracy

W ostatnim tygodniu znalazłam nową pracę . Niestety nie należy ona do moich wymarzonych zajęć zawodowych. Mimo wszystko cieszę się, że udało mi się znaleźć pracę w dobie kryzysu. Teraz mam jednak problem z ubiorem.
Otóż w mojej nowej firmie panuje dość sztywny dress code. Ja jestem natomiast przyzwyczajona do dość luźnego sposobu ubierania się ponieważ do tej pory pracowałam jedynie w agencji reklamowej z młodymi ludźmi. Największy problem sprawia mi bielizna. Do tej pory nosiłam sportowe biustonosze i wygodne figi. Teraz pod garsonką czy obcisłą spódnicą i koszulą powinna znaleźć się dobrze dobrana bielizna damska. Znalazłam jednak w Internecie namiary na dobry stacjonarny sklep, w którym sprzedawana jest markowa bielizna we wszystkich możliwych rozmiarach. Na szczęście nie jest to jakieś anonimowe miejsce.
W Internecie jest wiele pozytywnych opinii na temat sprzedawczyń, które podobno potrafią sprawić, iż bielizna damska staje się niemalże drugim ciałem. Mi dokładnie o taki efekt chodzi. Chciałabym aby bielizna, którą będę nosiła do pracy była dobrze dopasowana. Bielizna ma bowiem podkreślać atuty a jednocześnie pozostawać niewidoczna nawet pod bardzo obcisłym ubraniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz