poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Pomysł na biznes

Szukając pomysłu na biznes poruszałam się w wielu różnorodnych branżach. Odwiedzałam fora internetowe, czytałam listy do redakcji ciekawych czasopism. Postanowiłam bowiem znaleźć coś, czego brakuje młodym, energicznym ludziom a także tym w kwiecie wieku. Gdy powoli rezygnowałam z dalszych poszukiwań i nastawiałam się do powrotu do pracy w biurze w mojej głowie zaświtała pewna myśl: bielizna damska we wszystkim możliwych rozmiarach. Jak się później okazało był to strzał w dziesiątkę.
Dostępna bowiem do tej pory w sklepach bielizna była sprowadzana z Chin w bardzo małych rozmiarach, a staniki czy figi wyróżniające się rozmiarem były szalenie drogie. Postanowiłam więc, że bielizna damska z mojego sklepu będzie jednocześnie niedroga oraz odpowiednia rozmiarowo dla jak największej ilości osób. Na początku podjęłam współpracę z firmami polskimi, których priorytetem działalności jest bielizna. Byłam niejako ich przedstawicielem na całą wschodnią Polskę. Wkrótce nawiązałam także znajomości z bieliźniarskimi firmami z całej Europy.
Dzięki temu bielizna damska z metkami firm, które promowałam stawała się popularna a ja miałam zadowolone, dobrze ubrane klientki.