środa, 26 sierpnia 2009

Zagadki związane z bielizną

Od zawsze wiedziałam, że bielizna damska to prawdziwa skarbnica zagadek. Od kilkunastu lat mojego życia zastanawiam się co kryje w sobie ta tajemnicza część damskiej garderoby. Staniki zawsze pasjonowały mnie swoim kształtem. Wiedziałam, że wszędzie można dostać różnorodne struktury i kolory tego typu asortymentu ale nie wiedziałam tak naprawdę po co bielizna tworzona jest w aż tak wielu różnorodnych wzorach i barwach.
Oczywiście z wiekiem zaczynałam rozumieć coraz więcej. Gdy miałam osiemnaście, dziewiętnaście lat i wchodziłam w pierwsze poważne związki z mężczyznami przekonałam się, że bielizna damska to nie tylko garderoba do trzymania swojej figury w ryzach ale także element ponętnej gry między partnerami. Wiem już zatem dlaczego bielizna damska jest tak różnorodna. Sama mam także większe potrzeby i bielizna wyłącznie w kolorze białym i czarnym nie spełnia już moich oczekiwać. Zawsze udając się na zakupy wracam przynajmniej z jednym bieliźniarskim kompletem o szalonym kroju lub barwie.
Wciąż jednak nie mogę zrozumieć dlaczego kiedyś bielizna produkowana była wyłącznie w cielistej, beżowej barwie. Tego typu odzież nie jest przecież ani ładna ani seksowna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz