sobota, 31 października 2009

Niesamowite uczucie

We wszystkich programach telewizyjnych kierowanych do kobiet podkreślana jest rola dobrze dobranego stroju. Bazową funkcję pełni oczywiście bielizna. Zawsze zastanawiałam się, czy taka doskonale dobrana sexowna bielizna jest w stanie wydobyć z brzydkiego kaczątka jakieś walory. Przez kilka miesięcy brałam w pracy dodatkowe zlecenia, aby móc wybrać się do znanego salonu mody i oddać się w ręce specjalistów. Udało mi się i teraz już wiem, że sexowna bielizna potrafi nie tylko wyeksponować atuty kobiecego ciała, ale także uzdrawia psychikę i nadaje oczom niesamowitego blasku.
Nigdy wcześniej nie czułam się tak dobrze w swoim ciele. Zawsze myślałam, że będę musiała przejść co najmniej kilka operacji plastycznych, aby poczuć się atrakcyjna. Wizyta w salonie piękności i spotkanie ze stylistami zmieniło jednak moje poglądy. Dzisiaj czuję się piękna i wiem, że bielizna erotyczna jest w stanie zdziałać cuda. Lubię rano wstać kilka minut wcześniej i popatrzeć w lustrze na swoją niedoskonałą sylwetkę wymodelowana przez dobrze dobrany biustonosz i wyprofilowane majteczki. Mam wtedy błogie uczucie, że świat leży u moich stóp. Chcę aby tak było zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz