piątek, 18 września 2009

Własnoręcznie wykonana bielizna

Podczas ostatniego nudnego weekendu przeglądałam przez kilkanaście godzin różnorodne strony internetowe. Wcześniej miałam w planach wyjście na długi spacer jednak pogoda mi na to nie pozwoliła. Natknęłam się między innymi na witrynę internetową, na której prezentowana była ręcznie wykonana bielizna damska. Szalenie spodobał mi się ten sposób zaopatrywania się w garderobę. W związku z tym zaczęłam zastanawiać się czy moja bielizna musi pochodzić, tak jak do tej pory, wyłącznie z markowych sklepów. Po krótkiej analizie zawartości szafy doszłam do wniosku, że miłym atrybutem byłaby własnoręcznie wykonana bielizna damska. Strona internetowa, o której wspomniałam wcześniej zaopatrzona była między innymi w samouczki dla początkujących rzemieślników.
Dzięki temu już po krótkiej lekturze wiedziałam mniej więcej jak zrobić porządne biustonosze i figi. Zaopatrzyłam się więc w potrzebne materiały, zaciągnęłam do domu przyjaciółkę i postanowiłyśmy, że stworzymy coś własnego.
Nasza pierwsza unikatowa bielizna damska postawała wczoraj. Oczywiście zgodnie z przewidywaniami absolutnie nie nadaje się do noszenia ale przynajmniej formą przypomina asortyment dostępny w sklepach.
Dzisiaj robimy drugie podejście i mamy nadzieję, że nasza nowa bielizna będzie lepsza od prototypu.

1 komentarz: