czwartek, 20 sierpnia 2009

Projektowanie bielizny

Gdy ktoś pyta mnie o hobby zawsze mam dylemat, czy powiedzieć prawdę. Interesuje mnie bowiem bielizna damska. A dokładniej projektowanie takiego asortymentu jak figi czy biustonosze. Jestem już stateczną kobietą i gdy na pytanie o zainteresowania odpowiadam: bielizna, czasami czuję się zakłopotana.
Bielizna damska czy bielizna męska jako tematy rozmów zawsze kojarzyły mi się z rozchichotanymi nastolatkami schowanymi pod kołdrą i oglądającymi pisma dla dorosłych przy świetle latarki. Dojrzewając i pogłębiając swoją wiedzę odkryłam jednak, że bielizna i to co związane z procesem jej produkcji jest szalenie ciekawe. Ostatniego lata udało mi się nawet dostać urlop w mojej stałej pracy aby wybrać się na trzytygodniowe praktyki do firmy, której priorytetem jest piękna bielizna i tworzenie kampanii reklamowych mających na celu jej promowanie. Nie mam niestety żadnego wykształcenia związanego z rysunkiem i nie mogłam podczas praktyk oddawać się mojej pasji w pełni. Mam jednak nadzieję, że kiedyś spełnią się moje marzenia i w centrach handlowych znajdzie się bielizna damska, która zaprojektuję. Póki co wyrafinowana bielizna postaje w moim domowym zaciszu, na papierze.
Cuda zdarzają się jednak wszędzie i być może kiedyś moje projekty zostaną urzeczywistnione.

Brak komentarzy: